Załatwianie spraw
Szczegóły informacji
SPOSOBY PRZYJMOWANIA I ZAŁATWIANIA SPRAW
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2021-04-09 14:25:54 przez Administrator Systemu
Akapit nr - brak tytułu
W zależności od rodzaju sprawy załatwiane są: osobiście, listownie, telefonicznie lub drogą elektroniczną.
Interesanci przyjmowani są od poniedziałku do piątku od godz. 7.00 do 15.00.
Szczegóły dotyczące sposobu załatwiania spraw oraz niezbędne druki wniosków znajdują się na stronie informacyjnej Spółki pod adresem www.zwik.zagan.pl, w zakładce: STREFA KLIENTA.
Ponadto, spółka posiada Elektroniczne Buro Obsługi Klienta (eBOK), które oferuje m.in możliwość:
- przeglądania historii stanów posiadanych wodomierzy
- wyświetlenia analizy zużycia wody dla danego punktu odbiorczego
- podglądu dowolnej faktury zarejestrowanej w systemie
- zgłaszania awarii, reklamacji oraz innych uwag związanych ze świadczonymi usługami
- zgłoszenia wywozu nieczystości ciekłych
- zarządzania danymi teleadresowymi swojego konta eBOK
Zgłaszanie awarii - kontakt całodobowy
24 godziny na dobę pod poniżej podanymi numerami telefonów przyjmowane są interwencje w sprawach awarii wodociągowych, wystąpienia u odbiorców wody o pogorszonej jakości, wystąpienia braków wody, zatorów i awarii kanalizacji, zapadlisk.
- Zgłaszanie awarii do 1500 tel. 68 477 78 88, 607 843 252
- Zgłaszanie awarii po 1500 tel. 68 477 78 84