ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Żagańskie Wodociągi i Kanalizacje Sp. z o.o.
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

SPOSOBY PRZYJMOWANIA I ZAŁATWIANIA SPRAW

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2021-04-09 14:25:54 przez Administrator Systemu

Akapit nr - brak tytułu

W zależności od rodzaju sprawy załatwiane są: osobiście, listownie, telefonicznie lub drogą elektroniczną.
 
Interesanci przyjmowani są od poniedziałku do piątku od godz. 7.00 do 15.00.
 
Szczegóły dotyczące sposobu załatwiania spraw oraz niezbędne druki wniosków znajdują się na stronie informacyjnej Spółki pod adresem www.zwik.zagan.pl, w zakładce: STREFA KLIENTA.
 
Ponadto, spółka posiada Elektroniczne Buro Obsługi Klienta (eBOK), które oferuje m.in możliwość:
  • przeglądania historii stanów posiadanych wodomierzy
  • wyświetlenia analizy zużycia wody dla danego punktu odbiorczego
  • podglądu dowolnej faktury zarejestrowanej w systemie
  • zgłaszania awarii, reklamacji oraz innych uwag związanych ze świadczonymi usługami
  • zgłoszenia wywozu nieczystości ciekłych
  • zarządzania danymi teleadresowymi swojego konta eBOK
 
Zgłaszanie awarii - kontakt całodobowy
 
24 godziny na dobę pod poniżej podanymi numerami telefonów przyjmowane są interwencje w sprawach awarii wodociągowych, wystąpienia u odbiorców wody o pogorszonej jakości, wystąpienia braków wody, zatorów i awarii kanalizacji, zapadlisk.
  1. Zgłaszanie awarii do 1500                                  tel. 68 477 78 88, 607 843 252, 734 218 333
  2. Zgłaszanie awarii po 1500                                  tel. 68 477 78 84
 
« powrót do poprzedniej strony